ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту «Синтаксис. Односкладне
речення»
Назва навчальної теми
Односкладне речення
Основний
та другорядні навчальні предмети
Українська
мова, українська література, інформатика
Вік учнів, клас
8 клас, 13 - 14
Стислий опис проекту
Проект «Синтаксис. Односкладне речення» передбачає
вивчення навчального матеріалу згідно з державними стандартами та вимогами ХХІ
століття. Проект спрямований на розвиток пошукової та самостійної діяльності. У
процесі проекту передбачається створення презентацій та публікацій,
демонстрація проекту учнями. Перед
початком роботи разом з учнями формуємо групи, кожна з яких буде працювати за
визначеними темами: «Означено – особове речення», «Неозначено – особове
речення», «Безособове речення», Узагальнено – особове речення», «Називне
речення» «Односкладні речення як частина складного речення». В результаті
роботи над проектом учні зможуть
виділяти односкладні речення з-поміж інших видів речень;
визначати види односкладних речень (у тому числі в складних реченнях);
оцінювати виражальні можливості і роль односкладних речень у текстах художнього, розмовного, публіцистичного стилів;
конструювати односкладні речення вивчених видів;
правильно використовувати їх у власному мовленні;
складати конспект ключових слів як змістову опору в процесі підготовки усного висловлювання;
правильно будувати текст на соціокультурну тему, використовуючи виражальні можливості односкладних речень;
визначати види односкладних речень (у тому числі в складних реченнях);
оцінювати виражальні можливості і роль односкладних речень у текстах художнього, розмовного, публіцистичного стилів;
конструювати односкладні речення вивчених видів;
правильно використовувати їх у власному мовленні;
складати конспект ключових слів як змістову опору в процесі підготовки усного висловлювання;
правильно будувати текст на соціокультурну тему, використовуючи виражальні можливості односкладних речень;
адаптуватися до
різних ролей та рівнів відповідальності;
розвивати, впроваджувати нові ідеї та доносити до інших;
з’ясовувати причинно – наслідкові зв’зки, грунтовнот
доводити та розуміти ідеї.
План
Навчальні цілі
Навчити виділяти
види односкладних речень; визначати способи вираження головного члена речення;
аналізувати односкладні речення у
висловлюваннях; моделювати та конструювати речення відповідно до комунікативної
ситуації;визначати стилістичну функцію цих синтаксичних конструкцій у текстах
різних стилів мовлення; знаходити і виправляти пунктуаційні помилки на вивчені
правила;здійснювати пошукову та дослідницьку роботу; творчо та інноваційно
підходити до завдань; вміти вирішувати поставлені проблеми; розвивати
комунікативні навички; уміє вміє швидко та ефективно шукати інформацію та працювати з нею; розвиває життєві
компетентності та вміння інтегрувати у суспільство.
Опис оцінювання
Оцінювання відбувається упродовж навчання за темою. На першому занятті учням демонструються публікації про метод проектів, пропонується створити власні учнівські публікації та заповнити таблицю З-Х-Д, обговорюються основні питання, переглядається
учительська презентація, учні роблять
нотатки. На основі визначених знань визначаються навчальні потреби та визначається формуюче завдання. Впродовж
роботи над проектом проводяться консультації груп щодо самостійної роботи з
формами оцінювання та само оцінювання продуктів проекту, переглядаються
письмові звіти або журнали спостереження учнів за вивченим матеріалом. Наприкінці
роботи використовуються форми оцінювання роботи в групах та самооцінки,
опитування та таблицю З-Х-Д
Діяльність учнів
На початку
проекту вчитель демонструє учням власну презентацію та разом з ними обговорює
проблему, учні знайомляться з критеріями оцінювання, об’єднуються у групи та
працюють над планом дослідження.
На другому
етапі проводиться опитування, визначається рівень знань учнів з даної теми.
Кожна група досліджує один вид речення, створюються спільні документи та
презентації. Учасники роблять висновки, розміщують на вікі – сторінках матеріали
про односкладне речення.
На
наступному етапі переглядаються веб – ресурси, визначаються веб – сайти з
найбільш достовірною інформацією.
На
четвертому етапі підводяться підсумки та ведеться підготовка до презентації
результатів.
На
завершальному етапі створюється мультимедійна презентація; підсумковий проект
демонструється під час захисту проектів.
Відомості
про автора
Ім'я, прізвище
Кірієнко
Наталія Іванівна
Фах, навчальний предмет
Українська
мова та література
Навчальний заклад
Наталинський
навчально – виховний комплекс
Місто\село, район, область
село
Наталине
Контактні
дані
0669183638
Manynyashka@qmail.com.ua
Відомості про тренінг
Дати
проведення тренінгу
20.
08.12 – 27.08.12
Місце
проведення тренінгу
Красноградська
гімназія «Гранд»
Тренери
Згонник
Оксана Вікторівна
Немає коментарів:
Дописати коментар