четвер, 23 серпня 2012 р.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту  «Синтаксис. Односкладне речення»

Назва навчальної теми

Односкладне речення

Основний та другорядні навчальні предмети

Українська мова, українська література, інформатика


Вік учнів, клас  

8 клас, 13 - 14


Стислий опис проекту

Проект «Синтаксис. Односкладне речення» передбачає вивчення навчального матеріалу згідно з державними стандартами та вимогами ХХІ століття. Проект спрямований на розвиток пошукової та самостійної діяльності. У процесі проекту передбачається створення презентацій та публікацій, демонстрація проекту учнями.   Перед початком роботи разом з учнями формуємо групи, кожна з яких буде працювати за визначеними темами: «Означено – особове речення», «Неозначено – особове речення», «Безособове речення», Узагальнено – особове речення», «Називне речення» «Односкладні речення як частина складного речення». В результаті роботи над проектом учні зможуть  виділяти  односкладні  речення з-поміж інших видів речень;
визначати  види односкладних речень (у тому числі в складних реченнях);
оцінювати виражальні можливості і роль односкладних  речень у текстах художнього, розмовного, публіцистичного стилів;
конструювати  односкладні речення вивчених видів;
правильно використовувати їх у власному мовленні;
складати конспект ключових слів як змістову опору в процесі підготовки усного висловлювання;
правильно будувати  текст на соціокультурну тему, використовуючи виражальні можливості односкладних  речень;
адаптуватися  до різних ролей та рівнів відповідальності;
розвивати, впроваджувати нові ідеї та доносити до інших;
з’ясовувати причинно – наслідкові зв’зки, грунтовнот доводити та розуміти ідеї.

План

Навчальні цілі

Навчити виділяти види односкладних речень; визначати способи вираження головного члена речення; аналізувати односкладні речення  у висловлюваннях; моделювати та конструювати речення відповідно до комунікативної ситуації;визначати стилістичну функцію цих синтаксичних конструкцій у текстах різних стилів мовлення; знаходити і виправляти пунктуаційні помилки на вивчені правила;здійснювати пошукову та дослідницьку роботу; творчо та інноваційно підходити до завдань; вміти вирішувати поставлені проблеми; розвивати комунікативні навички; уміє вміє швидко та ефективно шукати інформацію та  працювати з нею; розвиває життєві компетентності та вміння інтегрувати у суспільство.

Опис оцінювання

Оцінювання відбувається упродовж навчання за темою. На першому занятті учням демонструються публікації про метод проектів, пропонується створити власні  учнівські публікації та заповнити таблицю З-Х-Д, обговорюються основні питання, переглядається учительська презентація, учні  роблять нотатки. На основі визначених знань визначаються навчальні потреби та визначається  формуюче завдання. Впродовж роботи над проектом проводяться консультації груп щодо самостійної роботи з формами оцінювання та само оцінювання продуктів проекту, переглядаються письмові звіти або журнали спостереження учнів за вивченим матеріалом. Наприкінці роботи використовуються форми оцінювання роботи в групах та самооцінки, опитування та таблицю З-Х-Д

Діяльність учнів

На початку проекту вчитель демонструє учням власну презентацію та разом з ними обговорює проблему, учні знайомляться з критеріями оцінювання, об’єднуються у групи та працюють над планом дослідження.
На другому етапі проводиться опитування, визначається рівень знань учнів з даної теми. Кожна група досліджує один вид речення, створюються спільні документи та презентації. Учасники роблять висновки, розміщують на вікі – сторінках матеріали про односкладне речення.
На наступному етапі переглядаються веб – ресурси, визначаються веб – сайти з найбільш достовірною інформацією.
На четвертому етапі підводяться підсумки та ведеться підготовка до презентації результатів.
На завершальному етапі створюється мультимедійна презентація; підсумковий проект демонструється під час захисту проектів.


Відомості про автора

Ім'я, прізвище                                

Кірієнко Наталія Іванівна

Фах, навчальний предмет            

Українська мова та література

Навчальний заклад                     

Наталинський навчально – виховний комплекс

Місто\село, район, область

село Наталине

Контактні дані

0669183638
Manynyashka@qmail.com.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

20. 08.12 – 27.08.12

Місце проведення тренінгу

Красноградська гімназія «Гранд»

Тренери

Згонник Оксана Вікторівна


Немає коментарів:

Дописати коментар